لذت چاپ دلخواه با دلخواه پرینت

دستگاه چاپ حرارتی

با پیشرفت صنعت چاپ و از سال ۱۳۸۰ دستگاه های چاپ حرارتی برای اولین بار از چین وارد ایران شد . این دستگاه ها در ابتدا فقط در زمینه های چاپ محصولات تزیینی و مصارف تبلیغاتی مانند چاپ های رنگی روی لیوان ها و تیشرت و سایر اقلام چاپی کوچک قابل انجام بود . پرس حرارتی تخت
دستگاه چاپ حرارتی ششکاره
این دستگاه ها در ابتدا فقط در سایز های کوچک خانگی و کارگاهی کوچک وجود داشتند . با گذشت زمان و آشنایی بیشتر تولید کنندگان و تقاضای مشتریان و بوجود آمدن بازارهای رقابتی و گسترده شدن این بازار سود آور بزرگ ، رفته رفته بازار بسمت خرید و تولید محصولات چاپی در سایز های بزرگ و صنعتی رفته و صنعت چاپ سابلیمیشن جای خود را در میان تولید کنندگان صنایع پوشاک ، مبلمان ، پرده ، روتختی ، پرچم و اخیرا چاپ روی شال و روسری در ابعاد بسیار بزرگ ، پیدا کرد .

لذا واردکنندگان این صنعت از سال ۱۳۸۵ به بعد اقدام به واردات و سرمایه گذاری های کلان برای واردات دستگاه های چاپ حرارتی عریض و بزرگ سایز یا در اصطلاح لارج فرمت نمودند . دلخواه پرینت بعنوان یکی از فعالان این صنعت از سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت رسمی نموده و در آغاز با واردات محصولات با کیفیت از کمپانی های معتبر چینی سهم قابل قبولی از بازار رقابتی در این صنعت را کسب نمود و توانست مشتریان بزرگ و کوچک بسیار زیادی را در این عرصه حمایت نماید .
پرس حرارتی سایز بزرگ
پس از ۴ سال کسب تجربه در زمینه واردات محصولات چینی و موفقیت در این عرصه همزمان با افزایش قیمت های دلار و هم راستا با فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید داخلی ، تیم تحقیق و توسعه دلخواه پرینت مشتمل بر مهندسین مکانیک، متالورژی و برق الکترونیک کمر همت بر تولید کلیه محصولات مشابه خارجی در داخل بستیم و توانستیم با لطف خدا و تکیه بر توان داخلی پس از یکسال تلاش شبانه روزی و بی وقفه در سال ۱۳۹۰ بعنوان اولین و تنها تولید کننده دستگاه های چاپ حرارتی با تنوع بسیار زیاد خود را معرفی نماییم و محصولات خود را برای اولین بار در این سالها با دسته بندی محصولات چاپ حرارتی کوچک سایز و بزرگ سایز در دو دسته به مشتریان خود عرضه و معرفی نماییم .
پرس حرارتی دستی
نظر به سابقه فروش دلخواه پرینت و داشتن سهم قابل توجه از این بازار بسیار گسترده ، توانستیم در مدتی کوتاه اعتماد مشتریان ایرانی را برای توجه و خرید به محصول ایرانی منعطف نماییم و در این مسیر پر فراز و نشیب قدمی موفق برداریم .
دستگاه پرس حرارتی
در این مدت با استفاده از نظرات کاربران و با رفع معایب احتمالی موجود توانستیم پس از گذشت ۵ سال به کیفیتی قابل قبول و بی نقص برسیم و طراحی هایی منحصر بفرد و با دوام در محصولات خود انجام دهیم .
دستگاه پرس حرارتی پرس حرارتی ششکاره
هم اکنون دلخواه پرینت یکی از برند های معتبر در فروش محصولات چاپ حرارتی و دستگاه های چاپ حرارتی می باشد که توانسته ایم در بخش تولید قدمی مهم در این صنعت برای تولید محصولی با کیفیت برداریم و پشتیبانی در سراسر کشور و گارانتی واقعی  از مزایای خرید یک محصول از دلخواه پرینت می باشد .
پرس حرارتی دستی پرس حرارتی ششکاره
دلخواه پرینت در حال حاضر در بخش محصولات کوچک سایز خود دارای تنوع بسیار گسترده در سایز و مدل دستگاه های چاپ حرارتی میباشد .این محصولات شامل دستگاه های چاپ همه کاره (ششکاره-هشتکاره) در سایز های مختلف ( ۳۰ در ۴۰ سانت تا … ۴۰ در ۶۰ سانت ) بصورت پنوماتیک و دستی ، و در بخش محصولات بزرگ سایز خود نیز دارای تنوع بسیار زیادی در تیپ های دستگاه بر اساس نوع حرکت میز پرس حرارتی و در مدلهای مختلف دستی ، پنوماتیک و هیدرولیک می باشد .
پرس حرارتی تخت
در بخش تولید دستگاه در کارخانه دلخواه پرینت برای عده زیادی از جوانان ایرانی کارآفرینی بطور مستقیم انجام شده و در بخش تولید مواد اولیه منسوجات پارچه ای و چاپ حرارتی نیز عده زیادی از زنان و مردان اشتغال مستقیم پیدا کرده اند و همچنین با خرید هر یک از محصولات کوچک سایز از دلخواه پرینت هر یک از جوانان ایرانی نیز میتوانند با کمترین سرمایه صاحب یک کسب و کار پر رونق شوند و این مهم نیز از اهداف ما در دلخواه پرینت نیز هست . همچنین دلخواه کالا در بخش تولید و فروش منسوجات پارچه ای با بهترین کیفیت تولیدات خود را در زمینه پوشاک و منسوجات پارچه ای ارایه میکند .شما می توانید با خرید از دلخواه کالا الگوی مورد نظر و رنگ و سایز مورد نظر خود را سفارش داده و با بهترین جنس پارچه و در سریعترین زمان ممکن محصول مورد سفارش خود را در هر کجای ایران که باشید تحویل بگیرید .خرید از دلخواه کالا این امکان را بشما میدهد تا بدون واسطه و مستقیما از تولید کننده خرید نموده و با این مزیت و کوتاه نمودن دست های واسطه محصول خود را با قیمت پایینتری خرید نمایید . شما میتوانید جهت دریافت کاتالوگ محصولات دلخواه کالا با ما در ارتباط باشید . دلخواه کالا بزرگترین مجموعه تولید تیشرت و منسوجات خام سابلیمیشن می باشد .
پرس حرارتی سایز بزرگ
امید است که در این راه همانگونه که تابحال مشتریان بزرگی در عرصه صنعت چاپ اعتماد خود را به محصولات ایرانی معطوف کرده اند ، بتوانیم روز بروز مشتریان ایرانی بیشتری را در خرید از محصولات ایرانی با کیفیت جذب نموده و بتوانیم با کارآفرینی برای جوانان ایرانی سهم مهمی در رونق اقتصادی کشورمان برداریم . دستگاه چاپ حرارتی
پرس حرارتی ششکاره
پرس حرارتی تخت
دستگاه چاپ حرارتی ششکاره